205 litrów FUCHS TITAN CARGO 5W40 - olej silnikowy
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz titan_cargo_5W_40_all.pdf
OLEJ SILNIKOWY FUCHS TITAN CARGO 5W40 – 205 litrów
FUCHS TITAN CARGO 5W40 to nowoczesny olej silnikowy z klasą lepkości SAE 5W-40 i klasą jakości API CK-4, dedykowany do silników Diesla w pojazdach użytkowych. Został opracowany z myślą o jednostkach wyposażonych w systemy oczyszczania spalin oraz turbosprężarki, pracujących w trudnych warunkach obciążenia i wysokich temperatur. Zastosowanie zaawansowanych olejów bazowych oraz dodatków poprawia odporność na utlenianie, ścinanie i napowietrzanie oleju, a także zapewnia stabilną lepkość w całym okresie pracy.
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO 5W40 chroni filtry DPF, katalizatory DOC oraz układy EGR i SCR – wspierając ich trwałość i prawidłowe działanie przez długi czas.


Zastosowanie
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO 5W-40 jest odpowiedni do silników Diesla z systemami DPF, DOC, SCR oraz EGR, pracujących w ciężarówkach, autobusach i maszynach roboczych. Spełnia wymagania i dopuszczenia m.in.: DTFR 15C100 (Daimler Truck), MAN M 3775, MTU Type 2.1, VOLVO VDS-4.5, DEUTZ DQC III-18 LA, Cummins CES 20086, RENAULT RLD-3 i FORD M2C171-F1.
Aby w pełni wykorzystać właściwości oleju, producent zaleca całkowitą wymianę podczas konwersji z innego produktu.
Właściwości
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO 5W40 wyróżnia się następującymi cechami:
- wysoka odporność na utlenianie – stabilna praca oleju przy długich przebiegach,
- doskonała ochrona przed zużyciem – pewne smarowanie nawet pod dużym obciążeniem,
- niska zawartość SAPS – bezpieczna współpraca z DPF, SCR oraz katalizatorami,
- stabilna lepkość przy działaniu sadzy – brak nadmiernego gęstnienia oleju,
- redukcja oporów i zużycia paliwa – efektywna praca układu smarowania,
- wydłużone interwały wymiany – możliwość dłuższej eksploatacji oleju.

- Olej silnikowy
Lepkość wg normy SAE odnosi się do sposobu, w jaki olej silnikowy zachowuje się w zależności od temperatury.
Specyfikacja - klasa jakości ACEA (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles) dla olejów silnikowych to standardowa specyfikacja opracowana przez europejskich producentów samochodów, określająca jakość i wydajność olejów silnikowych stosowanych w pojazdach. Specyfikacje ACEA zawierają wytyczne dotyczące różnych typów silników oraz warunków eksploatacji.
- ACEA E11
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API CJ-4
- API CK-4
- API SN
- CAT ECF-3
- ACEA E9
- CUMMINS CES 20086
- DETROIT DIESEL 93K222
- DEUTZ DQC III-18 LA
- DTFR 15C100
- FORD M2C171-F1
- MACK EOS-4.5
- MAN M 3575
- MAN M 3775
- MB 228.31 (DTFR 15C100)
- MTU DDC TYPE 2.1
- RENAULT RLD-3
- RENAULT RLD-4
- VOLVO VDS-4.5
| Bezpłatna dostawa kurierska (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Akcesoria do beczek
W zestawie z beczką możesz nabyć pompkę ręczną lub plastikową konewkę do oleju. Wybierz odpowiedni zestaw zanim klikniesz w przycisk DO KOSZYKA.
Pompka lub konewka będą wyszczególnione na fakturze w cenie 1 zł.
Dodatkowa kwota (odpowiednio 128 zł i 28 zł) to koszt wysyłki i pakowania, ponieważ akcesoria są wysłane osobną przesyłką, niezależnie od beczki. Przy odbiorze osobistym beczek akcesoria będą dosłane do 7 dni od zakupu.
Akcesoria są sprzedawane wyłącznie z beczkami 60 i 205 litrów. Nie ma możliwości nabycia ich osobno.


