20 litrów FUCHS RENOLIN PG 680 - przemysłowy syntetyczny olej przekładniowy
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz renolin_pg_680_all.pdf
OLEJ PRZEKŁADNIOWY - FUCHS RENOLIN PG 680 – 20 litrów
FUCHS RENOLIN PG 680 to syntetyczny, przemysłowy olej przekładniowy z klasą lepkości ISO VG 680, na bazie poliglikoli (PAG), stworzony do pracy w ekstremalnie obciążonych przekładniach przemysłowych. Jego zaawansowana formuła z dodatkami EP (Extreme Pressure) zapewnia doskonałe właściwości smarne, minimalizując tarcie i zużycie nawet w warunkach wysokich temperatur oraz dużych obciążeń.
Dzięki niskiemu współczynnikowi tarcia olej przekładniowy FUCHS RENOLIN PG 680 redukuje nagrzewanie przekładni, zwiększając jej sprawność i żywotność. Wyróżnia się wyjątkową odpornością na utlenianie, stabilnością lepkości oraz zdolnością do pracy w trudnych środowiskach przemysłowych, co pozwala na znaczne wydłużenie okresów między wymianami oleju.


Zastosowanie
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN PG 680 przeznaczony jest do wysoko obciążonych przekładni przemysłowych – czołowych, stożkowych, planetarnych i ślimakowych – szczególnie w aplikacjach, gdzie kluczowe znaczenie ma długotrwała odporność na ścieranie i stabilność filmu smarnego.
RENOLIN PG 680 idealnie sprawdza się w ciężkich maszynach przemysłowych, mieszalnikach, walcarkach, kalandrach i przekładniach napędowych pracujących pod wysokimi obciążeniami i w temperaturach nawet do 200 °C. Jego właściwości smarne czynią go szczególnie polecanym do przekładni ślimakowych, w których skutecznie redukuje tarcie i hałas pracy.
Produkt posiada dopuszczenia Flender, SEW i Alpha Getriebebau, potwierdzające jego skuteczność w wymagających układach napędowych.
Właściwości
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN PG 680 charakteryzuje się następującymi cechami:
- Bardzo wysoka odporność na ścieranie, zużycie i mikropitting.
- Stabilny film smarny w ekstremalnych temperaturach i przy dużych obciążeniach.
- Doskonała ochrona zębów i łożysk przekładni przed korozją.
- Niskie tarcie – niższa temperatura pracy i mniejsze zużycie energii.
- Wyjątkowa odporność na utlenianie i powstawanie osadów.
- Niska skłonność do pienienia i szybkie wydzielanie powietrza.
- Możliwość długich interwałów wymiany oleju.

- Olej przekładniowy
- DIN 51517-3: CLP-PG
- ISO 12925-1: CKC/CKD/CKE/CKS/CKT
- ISO 6743-6
- Podwyższony wskaźnik lepkości
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł |
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA


