20 litrów FUCHS RENOLIN PG 460 - przemysłowy syntetyczny olej przekładniowy
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz renolin_pg_460_all.pdf
OLEJ PRZEKŁADNIOWY - FUCHS RENOLIN PG 460 – 20 litrów
FUCHS RENOLIN PG 460 to syntetyczny, przemysłowy olej przekładniowy z klasą lepkości ISO VG 460, opracowany na bazie poliglikoli (PAG) i dodatków przeciwzużyciowych EP. Został zaprojektowany do pracy w ekstremalnych warunkach obciążenia, zapewniając niezawodne smarowanie oraz maksymalną ochronę elementów przekładniowych przed zużyciem i mikropittingiem.
Dzięki niskiemu współczynnikowi tarcia oraz doskonałemu przewodnictwu cieplnemu, olej przekładniowy FUCHS RENOLIN PG 460, ogranicza nagrzewanie przekładni, zmniejsza zużycie energii i wydłuża trwałość elementów mechanicznych. Charakteryzuje się bardzo wysoką odpornością na utlenianie i stabilnością lepkościowo-temperaturową, co gwarantuje długą i bezawaryjną pracę w wymagających warunkach przemysłowych.


Zastosowanie
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN PG 460 przeznaczony jest do wysoko obciążonych przekładni przemysłowych – czołowych, stożkowych, planetarnych i ślimakowych – szczególnie w układach, gdzie niezbędna jest doskonała odporność filmu smarnego na ścinanie oraz długa trwałość w wysokich temperaturach. Olej znajduje zastosowanie w maszynach papierniczych, kalandrach, mieszalnikach, walcarkach i napędach przemysłowych pracujących pod dużymi obciążeniami. Ze względu na swoje właściwości doskonale sprawdza się także w przekładniach ślimakowych, gdzie obniża tarcie i poprawia sprawność energetyczną.
RENOLIN PG 460 posiada dopuszczenia Flender, SEW i Alpha Getriebebau, potwierdzające jego skuteczność i zgodność z wymaganiami wiodących producentów przekładni.
Właściwości
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN PG 460 charakteryzuje się następującymi cechami:
- wyjątkowa odporność na ścieranie, mikropitting i zużycie powierzchni,
- wysoka stabilność lepkości w szerokim zakresie temperatur,
- bardzo dobra ochrona kół zębatych i łożysk pod dużym obciążeniem,
- zmniejszone tarcie – niższa temperatura pracy i mniejsze straty energii,
- odporność na utlenianie, pienienie i powstawanie osadów,
- stabilny film smarny, zapewniający cichą i płynną pracę przekładni,
- długi okres eksploatacji – możliwość wydłużonych interwałów wymiany.

- Olej przekładniowy
- DIN 51517-3: CLP-PG
- ISO 12925-1: CKC/CKD/CKE/CKS/CKT
- ISO 6743-6
- Podwyższony wskaźnik lepkości
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł |
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA


