20 litrów FUCHS AGRIFARM UTTO VT - olej przekładniowo-hydrauliczny
OLEJ WIELOFUNKCYJNY FUCHS AGRIFARM UTTO VT - 20 litrów
FUCHS AGRIFARM UTTO VT to najwyższej jakości, olej przekładniowo-hydrauliczny typu UTTO/MFO, opracowany dla maszyn rolniczych, do układów z mokrymi hamulcami, sprzęgłami i do mechanizmów różnicowych.
Olej wielofunkcyjny FUCHS AGRIFARM UTTO VT dzięki starannie dobranej bazie olejowej i wyselekcjonownym dodatkom uszlachetniającym, pozwala na wysoką stabilność parametrów lepkościowych i temperaturowych oraz bardzo dobrą ochronę przed zużyciem, a także korozją. Specjalne dodatki w oleju zapewniają ograniczenie hałasu z układu napędowego, a świetna charakterystyka współczynnika tarcia, pozwala na skuteczne stosowanie oleju w układach mokrych hamulców.
Zastosowanie
Olej wielofunkcyjny FUCHS AGRIFARM UTTO VT ma zastosowanie w układach hydraulicznych i przekładniowych ze zintegrowanymi tzw. mokrymi hamulcami, sprzęgłami oraz w mechanizmach różnicowych, zarówno maszyn rolniczych jak i budowlanych.
FUCHS UTTO VT może być stosowany w układach maszyn, w których producent przewidział zastosowanie w przekładni lub układzie przekładniowo-hydraulicznym olejów silnikowych typu HD o klasie lepkości SAE 10W30 lub olejów przekładniowych w klasie lepkości SAE 80W-80 oraz klasie jakości API GL-4. Zaleca się, aby wszystkie dołączone maszyny do układu przekładniowego i hydraulicznego, pracowały na oleju UTTO VT, w celu zapewnienia najwyższych parametrów pracy.
Przed zastosowaniem koniecznie sprawdź w wyszukiwarce jaki olej powinieneś wlać do układu - WYSZUKIWARKA OLEJÓW FUCHS
Właściwości
Olej FUCHS AGRIFARM UTTO VT charakteryzuje się następującymi cechami:
- doskonała charakterystyka tarcia,
- zapewnienie bardzo dobrych osiągów dwusprzęgłowym skrzyniom biegów CVT,
- ochrona przed powstawaniem szlamów i laków,
- wysokie zabezpieczenie przed zużyciem,
- doskonała ochrona przed korozją,
- możliwość stosowania całorocznego,
- bardzo dobra charakterystyka temperaturowo-lepkościowa,
- kompatybilność z elementami ze stopów metali kolorowych i wszelkiego rodzaju uszczelnieniami.
- Olej przekładniowo - hydrauliczny (UTTO)
Specyfikacja - klasa jakości ACEA (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles) dla olejów silnikowych to standardowa specyfikacja opracowana przez europejskich producentów samochodów, określająca jakość i wydajność olejów silnikowych stosowanych w pojazdach. Specyfikacje ACEA zawierają wytyczne dotyczące różnych typów silników oraz warunków eksploatacji.
- ACEA E2
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API CF-4
- API CG-4
- API GL-4
- API SF
- ALLISON C-4
- CAT TO-2
- FORD M2C159-B
- FORD M2C159-C
- JOHN DEERE JDM J20C
- JOHN DEERE JDM J27
- MASSEY FERGUSON CMS M 1135
- MASSEY FERGUSON CMS M 1139
- MASSEY FERGUSON CMS M 1143
- MASSEY FERGUSON CMS M 1144
- MASSEY FERGUSON CMS M 1145
- ZF TE-ML 06B
- ZF TE-ML 06C
- ZF TE-ML 06D
- ZF TE-ML 06F
- ZF TE-ML 06N
- ZF TE-ML 06Q
- ZF TE-ML 06R
- ZF TE-ML 07B (ZF002035)
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.