20 litrów FUCHS RENOLIN UNISYN XT 320 - przemysłowy syntetyczny olej przekładniowy
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Inne informacje
Produkt wprowadzony przed 13. grudnia. 2024.
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN UNISYN XT 320 – 20 litrów
FUCHS RENOLIN UNISYN XT 320 to syntetyczny olej przekładniowy do zastosowania w przemyśle z lepkością ISO VG 320, opracowany na bazie PAO z wykorzystaniem najnowszej generacji dodatków uszlachetniających. Dedykowany jest dla wymagających układów pracujących pod dużym obciążeniem i w zmiennych warunkach termicznych.
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN UNISYN XT 320 zapewnia wyjątkową stabilność lepkości i wytrzymały film olejowy, co przekłada się na pełną ochronę przekładni nawet przy bardzo wysokich naciskach. Dzięki znakomitej odporności na starzenie produkt umożliwia wydłużone interwały wymiany w porównaniu z olejami mineralnymi.


Zastosowanie
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN UNISYN XT 320 jest polecany do ciężko obciążonych przekładni przemysłowych, dużych łożysk tocznych, przekładni ślimakowych i planetarnych oraz układów obiegowych, pracujących w temperaturach roboczych sięgających 90°C. Sprawdza się w urządzeniach wymagających wysokiej odporności na micro-pitting oraz w maszynach pracujących w niskich temperaturach, gdzie liczy się szybkie dotarcie oleju.
Produkt jest mieszalny z olejami mineralnymi, choć dla pełnej efektywności zaleca się całkowite przejście na olej syntetyczny.
Właściwości
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN UNISYN XT 320 wyróżnia się następującymi cechami:
- zwiększona odporność na zużycie – pewna praca kół zębatych i łożysk,
- ochrona mikro-pitting – chroni powierzchnie zębów przed zmęczeniem,
- stabilna lepkość – zachowuje parametry mimo zmian temperatury,
- wysoki indeks lepkości – zachowuje stabilną lepkość i pewne smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach,
- odporność na utlenianie – dłuższa żywotność oleju,
- właściwości EP – ochrona w skrajnych obciążeniach,
- niska skłonność do pienienia – brak zakłóceń smarowania,
- odporność na korozję – chroni elementy stalowe i kolorowe.

- Olej przekładniowy
- AGMA 9005/E02: EP
- AIST 224
- BOCHOLT
- DIN 51517-3: CLP
- FLENDER BA 7300
- ISO 12925-1 CKC/CKD/CKE/CKSMP
- ISO 6743-6
- LIEBHERR
- SIEMENS-FLENDER AG
- WINERGY
- Podwyższony wskaźnik lepkości
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł |
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA


